Sider

søndag den 1. maj 2016

Følg haven og dyrene på facebook og instagram


Jeg må nok se i øjnene, at jeg ikke får opdateret bloggen ligeså ofte, som jeg gerne vil. Det er simpelthen svært at finde tid mellem fuldtidsjob, haven, dyrene og huslige pligter. Jeg har også haft lidt svært ved at spore mig ind på et "blog-koncept", og det gider jeg egentlig ikke gå at gruble over...

Til gengæld har jeg savet en facebook-side, som i al sin enkelthen hedder "Vores køkkenhaven" - Der kommer der lidt mere jævnlige opdateringer, og det samme er tilfældet på min instragram (elisabethen4070), som dog er på engelsk, da jeg gerne vil connecte med haveejere og selvforsynere udenfor kongeriget.

Bloggen her opdateres dog stadig når jeg finder på noget, som passer bedst til det medie :-)



Ferskentræet, da blomstringen var på sit højeste

Ingen kommentarer:

Send en kommentar